solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

solutions and tips

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Γειά σας, Σας ενημερώνουμε πως απο το 2017 έχουμε δημιουργήσει ένα νεο blog. Ένα blog για την Υγεία ,Οικογένεια, Σχέσεις,Διατροφή,Δίαιτα, Διαπαιδαγώγηση,Ψυχολογία, Παράξενα-Ανεξήγητα και πολλά άλλα... Δείτε το.... Δεν χρειάζεται εγγραφή! https://uhfnews.blogspot.gr/

    Ένταση στο γραφείο;

    maria
    maria
    Super member
    Super member


    Αριθμός μηνυμάτων : 131
    Ηλικία : 39

    Ένταση στο γραφείο; Empty Ένταση στο γραφείο;

    Δημοσίευση από maria Δευ 18 Οκτ 2010 - 10:10

    Σε αρκετές περιπτώσεις ο χώρος εργασίας μας μπορεί να καταντήσει κόλαση λόγω του άσχημου κλίματος που δημιουργείται με ένα ή και περισσότερους συναδέλφους. Πως μπορούμε να επιλύσουμε μια τέτοια διαμάχη προς όφελος μας;

    Ας πάρουμε την περίπτωση που έχει δημιουργηθεί μια παρεξήγηση με κάποιον συνάδελφο και επικρατεί ψυχρό ή επιθετικό κλίμα. Σε πρώτο στάδιο θα πρέπει να αποφασίσουμε κατά πόσο θέλουμε να αντιμετωπίσουμε τον συνάδελφο ευθέως και να συζητήσουμε το τι συνέβηκε. Είναι καλύτερο να αντιμετωπίσουμε ευθέως το άτομο αυτό παρά να αναλωνόμαστε σε κουτσομπολιά περί του τι συνέβηκε σε διαδρόμους και σε γραφεία. Το μοναδικό αρμόδιο άτομο για να ακούσει τα σχόλια μας είναι το άμεσα εμπλεκόμενο άτομο και όχι όλοι οι άλλοι συνάδελφοι που πιθανό να διαστρεβλώσουν πράγματα και καταστάσεις που θα χειροτερέψουν την κατάσταση.

    Ζητήστε από τον συνάδελφο να συναντηθείτε σε κάποια συγκεκριμένη ώρα που θα είναι βολική και για τους δυο σας και μιλήστε του ήρεμα ,ψύχραιμα και κυρίως ευγενικά. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να βρείτε μια λύση. Οι καυγάδες και η απότομη στάση μεγαλώνουν τα χάσματα, δεν τα γεφυρώνουν. Σε περίπτωση που ο συνάδελφος σας είναι μια ξεκάθαρη περίπτωση προβληματικής προσωπικότητας που δημιουργεί προβλήματα παντού , προσπαθήστε να κατανοήσετε τι είναι αυτό που το προκαλεί αυτή την συμπεριφορά και προσαρμόστε τη δική σας στάση ανάλογα.

    Επικεντρωθείτε στο τι συνέβηκε - στα γεγονότα -και αποφύγετε τα κουτσομπολιά που πιθανόν να περιέπεσαν στην αντίληψη σας. Μην επιτεθείτε και μην προσπαθήσετε να ειρωνευτείτε τον συνομιλητή σας. Γενικώς αποφύγετε την επιθετική γλώσσα σώματος, δηλαδή : έντονες χειρονομίες , αυστηρός ή εκνευρισμένος τόνος στη φωνή σας ή θυμωμένες εκφράσεις στο πρόσωπο σας. Τέτοιες χειρονομίες που πιθανό να φοβίσουν τον συνάδελφο , θα τον φέρουν σε θέση άμυνας και είναι πολύ πιθανό να ανταποκριθεί με τον ίδιο ή με χειρότερο τρόπο. Μπορείτε να είσαστε τυπικοί χωρίς να είσαστε επιθετικοί ή εκνευρισμένη. Η ψυχρότητα πολλές φορές είναι πολύ πιο αποτελεσματική στην επίλυση κρίσεων από ότι η θυμός.

    Ακούστε ενεργά τον συνάδελφο σας! Τι εννοώ με αυτό; Ακούμε ενεργά όταν αφομοιώνουμε αυτά που μας λεει ο άλλος χωρίς να τον διακόπτουμε και χωρίς να σκεφτόμαστε τι θέλουμε να του πούμε εμείς την ώρα που αυτός μιλάει. Πρώτα κατανοούμε την δική του θέση και μετά εκφράζουμε την δική μας. Αυτός είναι ο ορισμός του διαλόγου, πράγμα που δυστυχώς πολλοί από εμάς έχουμε βγάλει από την επαγγελματική μας ζωή και από τη ζωή μας γενικότερα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταλάβει και τη δική του θέση και εάν κάτι δεν σας είναι ξεκάθαρο μπορείτε να ζητήσετε διευκρινήσεις προς αποφυγή της οποιασδήποτε επιπλέον παρεξήγησης.

    Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσετε στις απόψεις σας! Είναι απόλυτα φυσιολογικό και απόλυτα κατανοητό οι απόψεις των ανθρώπων να διαφέρουν. Πολλές φορές όμως ο τρόπος με τον οποίο εκφράζουμε τις απόψεις μας δεν αφήνει περιθώρια στους άλλους να τις αποδεχτούν. Εκφράζοντας την άποψη μας επιθετικά ή απόλυτα , το μόνο που εισπράττουμε είναι η απόρριψη. Κανένας δεν είναι αναγκασμένος να αποδεχτεί την άποψη μας και σαφώς δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τον αναγκάσουμε να την αποδεχτεί. Την εκθέτουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και εάν πείσουμε κάποιους ανθρώπους για αυτήν , έχει καλώς. Διαφορετικά η άποψη των άλλων θα πρέπει να είναι επίσης σεβαστή και από εμάς.

    Εάν δείτε ότι δεν υπάρχει διάθεση για εξεύρεση μιας λύσης τουλάχιστον ξέρετε ότι προσπαθήσατε. Το επόμενο βήμα, εάν το πρόβλημα εξακολουθήσει να υφίσταται και να επηρεάζει την διάθεση σας και την απόδοση σας, είναι να το αναφέρετε στον άμεσα προϊστάμενο σας ο οποίος θα αναλάβει και την ευθύνη της επίλυσης του.

    Οι εντάσεις και οι διαφωνίες είναι πολύ συνηθισμένες σε ένα ανταγωνιστικό εργασιακό περιβάλλον. Η αντιμετώπιση τους με το σωστό τρόπο ενδυναμώνει τη θέση μας και βελτιώνει την εικόνα μας προς προϊστάμενους και υφισταμένους. Είναι σοφό να μην αφήνουμε ανοιχτές διενέξεις στον εργασιακό μας χώρο, γιατί σε αρκετές περιπτώσεις οι διαστάσεις που παίρνουν είναι δυσανάλογες της αιτίας που τις προκάλεσε και πιθανό να λειτουργήσουν εναντίον μας.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024 - 14:47