solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

solutions and tips

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Γειά σας, Σας ενημερώνουμε πως απο το 2017 έχουμε δημιουργήσει ένα νεο blog. Ένα blog για την Υγεία ,Οικογένεια, Σχέσεις,Διατροφή,Δίαιτα, Διαπαιδαγώγηση,Ψυχολογία, Παράξενα-Ανεξήγητα και πολλά άλλα... Δείτε το.... Δεν χρειάζεται εγγραφή! https://uhfnews.blogspot.gr/

    Ευθυγράμμιση & Ζυγοστάθμιση τροχών.

    solutions
    solutions
    Admin
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 344
    Ηλικία : 39

    Ευθυγράμμιση & Ζυγοστάθμιση τροχών. Empty Ευθυγράμμιση & Ζυγοστάθμιση τροχών.

    Δημοσίευση από solutions Πεμ 7 Οκτ 2010 - 13:33

    Ευθυγράμμιση & Ζυγοστάθμιση τροχών. 92342322


    Ευθυγράμμιση τροχών

    Είναι σημαντικό κάθε όχημα να έχει και τους 4 τροχούς του σωστά ευθυγραμμισμένους. Οι τροχοί που δεν είναι ευθυγραμμισμένοι θα ανταποκριθούν αρνητικά στην φυσική κίνηση του αυτοκινήτου προκαλώντας προβλήματα στην διεύθυνση του αυτοκινήτου, κούραση στον οδηγό, καθώς και πρόωρη κι ανομοιόμορφη φθορά του ελαστικού.

    Στην πιο βασική μορφή της, η ευθυγράμμιση των ελαστικών αφορά την ρύθμιση των γωνιών των τροχών του οχήματος ώστε να εξασφαλισθεί ότι οι τροχοί κινούνται σε σχέση με την γεωμετρική κεντρική γραμμή του οχήματος. Κάθε τροχός έχει το δικό του σύνολο στοιχείων δυναμικής (κάμπερ, κάστερ- θετική/ αρνητική γωνία κλίσης σε κάθε και οριζόντιο άξονα-, και κλίση δεξιά αριστερά σε οριζόντιο άξονα )που προσδιορίζονται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου

    Τα πιο κοινά συμπτώματα που παρουσιάζει ένα όχημα το οποίο δεν είναι ευθυγραμμισμένο περιλαμβάνουν: ανομοιόμορφη ή γρήγορη φθορά των ελαστικών, και όταν το όχημα κατά την κίνηση του σε ευθεία συγκλίνει ή αποκλίνει από αυτή. Όταν διαπιστώσετε αυτού του είδους προβλήματα στο αυτοκίνητο σας, το πιθανότερο είναι οι τροχοί σας να μην είναι ευθυγραμμισμένοι σωστά. Σε αυτή την περίπτωση η FULDA συνιστά να φροντίσετε να ελεγχθεί το αυτοκίνητό σας από ειδικό, ο οποίος να χρησιμοποιεί σύγχρονο τεχνολογικά εξοπλισμό, υποστηριζόμενο από ηλεκτρονικό υπολογιστή, για την ευθυγράμμιση τροχών. Σήμερα, πολύ ειδικοί ελαστικών και αντιπρόσωποι αυτοκινήτων διαθέτουν αυτό τον προηγμένο εξοπλισμό και παρέχουν υπηρεσίες ευθυγράμμισης οχήματος.

    Ο καλύτερος τύπος ευθυγράμμισης είναι η ευθυγράμμιση και των τεσσάρων τροχών. Γι' αυτόν τον τύπο της ευθυγράμμισης, ο τεχνικός θα τοποθετήσει ένα όργανο και στους τέσσερις τροχούς και θα μετρήσει τις ρυθμίσεις σε όλους τους τροχούς. Σήμερα πολλά αυτοκίνητα παρέχουν τη δυνατότητα προσαρμογής των ρυθμίσεων των πίσω τροχών, αλλά και ακόμα και για αυτοκίνητα χωρίς την δυνατότητα των πίσω ρυθμίσεων μία ευθυγράμμιση των τεσσάρων τροχών θα επιτρέψει στον τεχνικό να διαπιστώσει οποιαδήποτε προβλήματα κατεύθυνσης των πίσω τροχών και να τα προσαρμόσει με τις ρυθμίσεις στους μπροστινούς τροχούς. Η ευθυγράμμιση δύο τροχών, κατά την οποία μόνο οι μπροστινοί τροχοί είναι ευθυγραμμισμένοι με την κεντρική ευθεία, αποτελεί πλέον παρωχημένο σύστημα ευθυγράμμισης.


    Ζυγοστάθμιση τροχών

    Όταν τα ελαστικά δεν είναι ζυγοσταθμισμένα προκαλούν κραδασμούς όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ορισμένες ταχύτητες. Το φαινόμενο αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την πρόωρη, ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών καθώς και άσκοπη φθορά στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου. Σιγουρευτείτε ότι τα ελαστικά ζυγοσταθμίζονται όταν πρόκειται να τοποθετηθούν στο όχημα για πρώτη φορά ή όταν επανατοποθετούνται μετά από επισκευή. Η ζυγοστάθμιση των ελαστικών θα πρέπει να ελέγχεται μόλις παρουσιαστεί φαινόμενο κραδασμών.

    Ο καλύτερος τρόπος για να εξηγήσουμε την ζυγοστάθμιση είναι να ξεκινήσουμε καταρχήν εξηγώντας τι είναι η έλλειψη ισορροπίας (στάθμισης). Όταν ένα ελαστικό τοποθετείται σε ένα τροχό, δύο περίπου τέλειες μονάδες ενώνονται για να αποτελέσουν μία διάταξη. Οι πιθανότητες να έχει αυτή η διάταξη την απολύτως ακριβή κατανομή βάρους γύρω από τα κυκλικά και πλευρικά κέντρα είναι σχεδόν αδύνατο. Συνήθως οι τροχοί παρουσιάζουν δύο τύπους ανισορροπίας: στατική ανισορροπία και δυναμική ανισορροπία.

    Στατική ανισορροπία: προκαλείται όταν υπάρχει ένα βαρύ ή ελαφρύ σημείο στο ελαστικό. Σε αυτή την περίπτωση κύλιση του ελαστικού δεν είναι ομαλή και το ελαστικό μαζί με τον τροχό μπορεί να παρουσιάζουν μία κίνηση πάνω-κάτω.

    Δυναμική ανισορροπία: συμβαίνει όταν υπάρχει άνισο βάρος σε μία ή και τις δύο πλευρές της κατά πλάτους κεντρικής γραμμής της διάταξης ελαστικού/ τροχού. Η δυναμική ανισορροπία μπορεί να προκαλέσει πλευρική ταλάντωση ή τρέμουλο του τροχού.

    Οι περισσότερες διατάξεις παρουσιάζουν και τους δύο τύπους ανισορροπίας και απαιτούν δυναμική ζυγοστάθμιση για να δημιουργηθεί ίση κατανομή βάρους. Για να ζυγοσταθμιστεί ο τροχός, ο τεχνικός το τοποθετεί σε μηχανής ζυγοστάθμισης η οποία στρέφει τον τροχό για να εντοπίσει τα βαρύτερα σημεία της διάταξης. Έπειτα η μηχανή καθοδηγεί τον τεχνικό στα σημεία όπου πρέπει να τοποθετήσει αντίβαρο στην επιφάνεια της ζάντας για να αντισταθμίσει την ανισορροπία βάρους.


      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 17 Μάης 2024 - 9:36