solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

solutions and tips

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Γειά σας, Σας ενημερώνουμε πως απο το 2017 έχουμε δημιουργήσει ένα νεο blog. Ένα blog για την Υγεία ,Οικογένεια, Σχέσεις,Διατροφή,Δίαιτα, Διαπαιδαγώγηση,Ψυχολογία, Παράξενα-Ανεξήγητα και πολλά άλλα... Δείτε το.... Δεν χρειάζεται εγγραφή! https://uhfnews.blogspot.gr/

    Παιδί: Ικανότητες και Δεξιότητες στο Νηπιαγωγείο

    Aggeliki
    Aggeliki
    Super member
    Super member


    Αριθμός μηνυμάτων : 128
    Ηλικία : 33
    Πόλη : Sparti

    Παιδί: Ικανότητες και Δεξιότητες στο Νηπιαγωγείο Empty Παιδί: Ικανότητες και Δεξιότητες στο Νηπιαγωγείο

    Δημοσίευση από Aggeliki Πεμ 19 Νοε 2015 - 18:05

    Παιδί: Ικανότητες και Δεξιότητες στο Νηπιαγωγείο


    Η Μαρινέλλα Τσουκαλά M.A., CCC-SLP, Παθολόγος Λόγου και Ομιλίας, Ιδρυτής και Επιστημονικός Διευθυντής του Κέντρου "Λέγειν", αναφέρει στο Υγείαonline.gr, ποιες είναι οι δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξουν στην γραφή και στην επικοινωνία τα παιδιά που πηγαίνουν στο νηπιαγωγείο.

    Έως το τέλος του νηπιαγωγείου, τα περισσότερα παιδιά έχουν αποκτήσει τις ακόλουθες δεξιότητες στον τομέα της γραφής, της ανάγνωσης και της επικοινωνίας και από αυτά αναμένονται τα παρακάτω:

    Ακουστική Ικανότητα

    • Να ακολουθούν 1-2 απλές προφορικές οδηγίες στη σειρά.

    • Να ακούν και να κατανοούν κατάλληλες για την ηλικία τους ιστορίες η ανάγνωση των οποίων θα γίνεται με δυνατή φωνή.

    • Να μπορούν να κάνουν μια απλή συζήτηση.

    Δεξιότητες Λόγου

    • Να απαντούν σε απλές ερωτήσεις που επιδέχονται "ναι-όχι".

    • Να παράγουν λόγο που να είναι κατανοητός από τους περισσότερους ανθρώπους του περιβάλλοντος.

    • Να απαντούν σε ανοιχτές ερωτήσεις (π.χ. "πες μου τι έκανες σπίτι της γιαγιάς;").

    • Να επαναλαμβάνουν μια ιστορία, μέρη κάποιας ιστορίας ή ένα συμβάν.

    • Να χρησιμοποιούν πολλούς τύπους προτάσεων για να εκφράσουν τις ανάγκες και τις σκέψεις τους και να δίνουν ή να ζητούν πληροφορίες.

    • Να συμμετέχουν δεόντως σε συζητήσεις (π.χ. αλλαγή θέματος, διατήρηση του θέματος συζήτησης).

    • Να ενδιαφέρονται και να ξεκινούν μια συζήτηση.

    Αναγνωστική Ικανότητα

    • Να κατανοούν ότι η ανάγνωση ενός βιβλίου στην ελληνική γλώσσα γίνεται από εμπρός προς τα πίσω, από πάνω προς τα κάτω και από τα αριστερά στα δεξιά.

    • Να κατανοούν ότι οι προφορικές λέξεις αποτελούνται από ήχους.

    • Να αναγνωρίζουν τις λέξεις που ομοιοκαταληκτούν.

    • Να συγκρίνουν και να ταιριάζουν λέξεις που βασίζονται στους ήχους τους.

    • Να κατανοούν ότι τα γράμματα αντιπροσωπεύουν ήχους και να ταιριάζουν πολλούς ήχους στα γράμματα.

    • Να αναγνωρίζουν τα κεφαλαία από τα πεζά γράμματα.

    • Να αναγνωρίζουν ορισμένες λέξεις εξ όψεως.

    • Να "διαβάζουν" από μνήμης κάποια βιβλία με φωτογραφίες.

    • Να κάνουν πως διαβάζουν κοιτάζοντας τις φωτογραφίες και μιλώντας για την ιστορία.

    Ικανότητα Γραφής

    • Να γράφουν το όνομα και το επώνυμό τους.

    • Να σχεδιάζουν μια ζωγραφιά που να διηγείται μια ιστορία, να βάλουν ένα τίτλο και να διηγηθούν σχετικά με την ιστορία.

    • Να γράφουν σχετικά ευανάγνωστα κεφαλαία και πεζά γράμματα του αλφάβητου.

    Παρόλο που υπάρχει σημαντική επικάλυψη των δεξιοτήτων που αποκτούνται με το πέρασμα των σχολικών τάξεων, αναμένεται από τα παιδιά να χρησιμοποιούν τις δεξιότητες αυτές συνεχώς καλύτερα και σε πιο πολύπλοκα πλαίσια.

    Το άρθρο υγείας "Παιδί: Ικανότητες και Δεξιότητες στο Νηπιαγωγείο", ανήκει σε μέρος κειμένου. Παράλληλα με αυτό, ακολουθούν και οι άλλες ηλικίες-τάξεις με τις ικανότητες και δεξιότητες των παιδιών.

    Μαρινέλλα Τσουκαλά, M.A., CCC-SLP
    Παθολόγος Λόγου και Ομιλίας
    Ιδρυτής και Επιστημονικός Διευθυντής Κέντρου "Λέγειν"Α.Ε.
    Μέλος του American Speech-Language - Hearing Association (ASHA)
    www.legein.gr

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Πεμ 28 Μαρ 2024 - 21:55