solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

solutions and tips

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Γειά σας, Σας ενημερώνουμε πως απο το 2017 έχουμε δημιουργήσει ένα νεο blog. Ένα blog για την Υγεία ,Οικογένεια, Σχέσεις,Διατροφή,Δίαιτα, Διαπαιδαγώγηση,Ψυχολογία, Παράξενα-Ανεξήγητα και πολλά άλλα... Δείτε το.... Δεν χρειάζεται εγγραφή! https://uhfnews.blogspot.gr/

    Στρώσιμο αυτοκινήτου

    wolfman
    wolfman
    Useful member
    Useful member


    Αριθμός μηνυμάτων : 20
    Ηλικία : 40

    Στρώσιμο αυτοκινήτου Empty Στρώσιμο αυτοκινήτου

    Δημοσίευση από wolfman Δευ 18 Οκτ 2010 - 16:36

    Προσπαθήστε να κινείστε με λιγότερο από τα 3/4 της μέγιστης ταχύτητας του αυτοκινήτου. Επίσης, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τις 4.000 σ.α.λ., καθώς και να μην κινείστε με επιλεγμένη μεγάλη σχέση και χαμηλή ταχύτητα. Κάτι τέτοιο κουράζει τον κινητήρα χωρίς λόγο και θα πρέπει να αποφεύγεται.

    Οι απότομες αντιδράσεις, όπως εκκινήσεις με σπινιάρισμα και φρεναρίσματα πανικού, καταπονούν σημαντικά μέρη του κινητήρα αλλά και τις καινούριες δισκόπλακες ή ταμπούρα.

    Όλοι -ανεξαιρέτως- οι κατασκευαστές συνιστούν την αποφυγή της ρυμούλκησης, τουλάχιστον για τα πρώτα 1.000 χλμ.. Κάτι τέτοιο προσθέτει στον κινητήρα επιπλέον φορτίο και τον καταπονεί.

    Κατά την περίοδο του στρωσίματος, αφήστε το μοτέρ να δουλέψει για 20-30'' στο ρελαντί, πριν εκκινήσετε. Ομοίως, κατά την επιστροφή σας, περιμένετε ένα μικρό διάστημα πριν σβήσετε τον κινητήρα.

    Προσπαθήστε να μην ανάβετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, έχοντας ενεργοποιημένο το κλιματιστικό. Σε αυτή την περίπτωση η τρόμπα του κλιματιστικού καταναλώνει παραπάνω ενέργεια και επιβαρύνει τη λειτουργία του κινητήρα.

    Τα ελαστικά χρειάζονται 100 περίπου χιλιόμετρα κύλισης για να αποδώσουν τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ ακόμη και τα αμορτισέρ χρειάζονται τον ίδιο χρόνο λειτουργίας, για να αποδώσουν τα μέγιστα στην οδική συμπεριφορά.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Κυρ 12 Μάης 2024 - 2:17