solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

solutions and tips

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Γειά σας, Σας ενημερώνουμε πως απο το 2017 έχουμε δημιουργήσει ένα νεο blog. Ένα blog για την Υγεία ,Οικογένεια, Σχέσεις,Διατροφή,Δίαιτα, Διαπαιδαγώγηση,Ψυχολογία, Παράξενα-Ανεξήγητα και πολλά άλλα... Δείτε το.... Δεν χρειάζεται εγγραφή! https://uhfnews.blogspot.gr/

    Αποκαλύφθηκε το πρόσωπο πίσω από τη Μόνα Λίζα (+video)

    Xfiles
    Xfiles
    Expert member
    Expert member


    Αριθμός μηνυμάτων : 60
    Ηλικία : 34
    Πόλη : Athens

    Αποκαλύφθηκε το πρόσωπο πίσω από τη Μόνα Λίζα (+video) Empty Αποκαλύφθηκε το πρόσωπο πίσω από τη Μόνα Λίζα (+video)

    Δημοσίευση από Xfiles Τετ 9 Δεκ 2015 - 7:28

    Αποκαλύφθηκε το πρόσωπο πίσω από τη Μόνα Λίζα

    Αποκαλύφθηκε το πρόσωπο πίσω από τη Μόνα Λίζα (+video) N-MONA-LISA-large570

    Για δέκα χρόνια ο Pascal Cotte, Γάλλος επιστήμονας - συν-ιδρυτή της Lumiere Technology- ο οποίος σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, από το 2004 μελετά τον πιο διάσημο πίνακα του Λούβρου, τη Μόνα Λίζα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι αποκάλυψε ότι το μεγαλύτερο μυστήριο του πίνακα δεν είναι ούτε το αινιγματικό χαμόγελο, αλλά ούτε το βλέμμα.

    Ο Pascal Cotte κοιτάζει μέσα από τρεις διαφορετικές οθόνες υπολογιστών το πρόσωπο της Mόνα Λίζα.

    Όπως ισχυρίζεται πίσω από τον δίασημο πίνακα, υπάρχει ένα άλλο πρόσωπο και σύμφωνα με ιστορικούς το όνομα του άλλαξε μέσα στην πάροδο των ετών.

    Πίσω από τον πίνακα βρίσκεται η ίδια η Μόνα Λίζα, αλλά σε διαφορετική εκδοχή. Όπως φαίνεται ο Λεονάρντο άλλαξε το "στήσιμο" του μοντέλου του, καθώς ο αρχικός πίνακας δείχνει την Μόνα Λίζα να κάθεται στο πλάι και να κοιτάει στο κενό.

    Ο Cotte και η εταιρεία του είναι δημιουργοί μιας νέας πατέντας που ονομάζεται Layer Amplification Method (LAM), η οποία εφαρμόζεται ως εξής: Μια σειρά από πολύ έντονα φώτα «χτυπούν» επάνω στο έργο και έπειτα γίνονται μετρήσεις του φωτός και των αντανακλάσεων του και αναπαριστάται το κάτω στρώμα του πίνακα.

    Ο Cotte ισχυρίζεται πως η τεχνική του είναι σε θέση να διεισδύσει στα βαθύτεραστρώματα στο έργο ζωγραφικής λέγοντας πως: « Μπορούμε τώρα να αναλύσουμε τι ακριβώς συμβαίνει στο εσωτερικό των στρωμάτων του χρώματος και μπορούμε να δούμε όπως ακριβώς ξεφλουδίζει ένα κρεμμύδι, έτσι και όλα τα στρώματα της ζωγραφικής. Μπορούμε να ανακατασκευάσει όλα τη χρονολογία της δημιουργίας του πίνακα» και προσθέτει «Όταν τελείωσα την ανοικοδόμηση της Lisa Gherardini, ήμουν μπροστά στο πορτρέτο και αυτή είναι τελείως διαφορετική από την Μόνα Λίζα σήμερα. Αυτή δεν είναι η ίδια γυναίκα».

    Τέλος ισχυρίζεται ότι έχει βρει ακόμα δύο φωτογραφίες κάτω από την επιφάνεια του πίνακα- ένα σκιώδες περίγραμμα ενός πορτρέτου με ένα μεγαλύτερο κεφάλι και μύτη, μεγαλύτερα χέρια, αλλά μικρότερη χείλη.

    video
    http://video.dailymail.co.uk/video/bc/rtmp_uds/1418450360/2015/07/13/1418450360_4351795559001_4351738391001.mp4

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Κυρ 28 Απρ 2024 - 17:18