solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!

solutions and tips

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Γειά σας, Σας ενημερώνουμε πως απο το 2017 έχουμε δημιουργήσει ένα νεο blog. Ένα blog για την Υγεία ,Οικογένεια, Σχέσεις,Διατροφή,Δίαιτα, Διαπαιδαγώγηση,Ψυχολογία, Παράξενα-Ανεξήγητα και πολλά άλλα... Δείτε το.... Δεν χρειάζεται εγγραφή! https://uhfnews.blogspot.gr/

    Έλεγχος μεταχερισμένου αυτοκινήτου

    drd7
    drd7
    Super Moderator
    Super Moderator


    Αριθμός μηνυμάτων : 52
    Ηλικία : 46

    Έλεγχος μεταχερισμένου αυτοκινήτου Empty Έλεγχος μεταχερισμένου αυτοκινήτου

    Δημοσίευση από drd7 Πεμ 28 Οκτ 2010 - 14:56

    Η πρόοδος της τεχνολογίας επιβάλλει αλλαγές στον τρόπο που ελέγχουμε ένα μεταχειρισμένο όχημα προτού το αγοράσουμε. Δείτε παραδοσιακά και λιγότερο παραδοσιακά σημεία που πρέπει οπωσδήποτε να κοιτάξετε καθώς και έναν εύκολο τρόπο για να αξιολογήσετε το προς αγορά όχημα.

    * 1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

    Όπως το αμάξωμα, έτσι και το εσωτερικό δείχνουν τη φροντίδα που έχει δοθεί στο αυτοκίνητο. Σκισμένα καθίσματα, βρόμα στη μοκέτα, αηδία... Μην ξεχάσετε, όμως, να δοκιμάσετε τις ηλεκτρικές ανέσεις του οχήματος: το φωτισμό, τους υαλοκαθαριστήρες και το πλυστικό σύστημα, το κεντρικό κλείδωμα, τα παράθυρα κ.ά. Στα πιο καινούργια αυτοκίνητα ελέγξτε τους ηλεκτρικούς καθρέφτες (και τη θερμαινόμενη λειτουργία τους) και δείτε αν δουλεύουν τα ηλεκτρικά καθίσματα και τα πιθανώς θερμαινόμενα.


    * 2. ΗΧΟΣ & NAVI

    Στο ηχοσύστημα ελέγξτε την αυτόματη αναζήτηση σταθμών, την απόδοση του ήχου καθώς και τη λειτουργία του CD. Εάν υπάρχει εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης, ρωτήστε για την παρουσία χαρτών, τοποθετήστε έναν προορισμό στο σύστημα και ελέγξτε τη φωτεινότητα και την ευκολία στην ανάγνωση των ενδείξεων. Μη φυσιολογικές ενδείξεις ίσως σημαίνουν προβληματικό «navi».


    * 3. ΕΛΑΣΤΙΚΑ

    Μια άνιση και ασύμμετρη φθορά ανάμεσα στο πέλμα των αριστερών και των δεξιών ελαστικών δείχνει κάποιο πιθανό πρόβλημα στην ευθυγράμμιση, στα αμορ τισέρ ή ακόμα και κάποιο τρακάρισμα που επισκευάστηκε πλημμελώς ή και καθόλου. Τα μεγάλα ελαστικά (205, 225 κτλ.) εμφανίζονται ολοένα και πιο συχνά στα αυτοκίνητα. Συνήθως έχουν μαλακή γόμα, η οποία φθείρεται άσχημα κοντά στα 20.000 χλμ. Η αλλαγή τους μπορεί να είναι ακριβή υπόθεση, και αυτό είναι κάτι που θα κρίνετε οπωσδήποτε πριν από τη στιγμή της αγοραπωλησίας.



    * 4. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

    Οι μεγάλες και ορατές διαρροές λιπαντικού από το μπλοκ του κινητήρα είναι σημάδι μειωμένης συμπίεσης και συνεπώς δείχνουν ότι το μοτέρ φτάνει στο τέλος της ζωής του. Η εκκίνηση της λειτουργίας του μοτέρ πρέπει να είναι άμεση και χωρίς περίεργους θορύβους, ενώ ο ήχος του στο ρελαντί πρέπει να είναι γραμμικός. Εν κινήσει, το μοτέρ πρέπει να έχει τη φυσιολογική θερμοκρασία του (85 βαθμοί) και η επιτάχυνση πρέπει να γίνεται ομαλά, χωρίς κομπιάσματα. Εάν υπάρχει τούρμπο, καλό εί- ναι αυτό να εμπλέκεται κάπου ανάμεσα στις 1.500 και τις 2.000 σ.α.λ.


    * 5. ΕΞΑΤΜΙΣΗ

    Με το μοτέρ να δουλεύει, κλείστε το στόμιο της εξάτμισης με ένα πανί. Κανονικά δε θα πρέπει να ακούτε καυσαέρια να φεύγουν από άλλα σημεία στο μήκος της σωλήνας. Επίσης, κάντε το εξής: Με το όχημα σταματημένο, δώστε ορισμένα κοφτά πατήματα στο πεντάλ του γκαζιού: Δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε δονήσεις ούτε θόρυβοι στο εσωτερικό.


    * 6. CRUISE CONTROL

    Εάν υπάρχει, μπορείτε να δοκιμάσετε τα εξής: Ορίστε μια ταχύτητα και δείτε εάν τη διατηρεί. Επίσης, ελέγξτε ότι το σύστημα απεμπλέκεται άμεσα όταν πατή- σετε φρένο ή γκάζι..


    * 7. CLIMA

    Στα πιο παλιά μεταχειρισμένα είναι χειροκίνητος, αλλά πλέον όλο και περισσότερα έχουν αυτόματο και συχνά διζωνικό κλιματισμό. Ελέγξτε ότι η επιλογή θερμοκρασίας είναι κανονικά εφικτή. Εν κινήσει μπορείτε να ελέγξετε την ταχύτητα με την οποία λειτουργεί το σύστημα: Από τον κρύο αέρα πρέπει να βγαίνει ζεστό το πολύ μέσα σε τρία λεπτά.


    * 8. ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ & ΚΙΒΩΤΙΟ

    Με το μοτέρ να δουλεύει, επιλέξτε 3η σχέση στο κιβώτιο, λύστε το χειρόφρενο και αφήστε το συμπλέκτη προσπαθώντας να επιταχύνετε. Εάν το όχημα δεν κάνει αναπηδήματα, τότε ο συμπλέκτης είναι φθαρμένος. Μπο- ρείτε να το επιβεβαιώσετε και εν κινήσει: Εάν, όταν πατάτε το γκάζι, ανεβαίνουν οι στροφές του μοτέρ, αλλά όχι και η ταχύτητα κίνησης, ο συμπλέκτης «πατινάρει».


    * 9. ΦΡΕΝΑ & ΤΙΜΟΝΙ

    Εδώ χρειάζεται προσοχή. Σε επίπεδο οδόστρωμα, αναπτύξτε κάποια (χαμηλή) ταχύτητα και φρενάρετε προοδευτικά. Δεν πρέπει να ακολουθήσουν θόρυβοι ή από- κλιση του οχήματος από την τροχιά του. Για να δείτε τη λειτουργία του ABS ,θα πρέπει, σε άδειο ή κλειστό δρόμο χωρίς εμπόδια εμπρός και πίσω, να πατήσετε με πε- ρισσότερη δύναμη το φρένο. Εάν νιώσετε το χαρακτηριστικό τρέμουλο στο πέλμα σας από το πεντάλ, τότε το ABS είναι ενεργό. Για το τιμόνι: Με το μοτέρ στο ρελα- ντί, γυρίστε τη στεφάνη από άκρη σε άκρη. Δεν πρέπει να υπάρχει κόμπιασμα, εμπόδιο ή θόρυβος. Σε ηλεκτρική μεταβλητή υποβοήθηση ελέγξτε ότι είναι εύκολο το στρίψιμο με ακίνητο το όχημα και ότι η αίσθηση γίνεται πιο βαριά σε πιο υψηλές ταχύτητες.


    * 10. ΑΜΑΞΩΜΑ

    Μικρογρατζουνιές ή ακόμα και κάποια μικρά βαθουλώματα στη λαμαρίνα, ενδείξεις δηλαδή για φυσιολογικές μικροεπαφές από την καθημερινή χρήση, δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Βέβαια, μεγαλύτερης έκτασης ζημιές σημαίνουν κακή χρήση, ενώ ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δώσετε σε τυχόν γωνίες και ακμές όπου τείνει να εμφανιστεί διάβρωση. Επίσης, καλό είναι να ελέγξετε την ύπαρξη επιφανειών που έχουν ξαναβαφτεί. Εκεί μπορεί να «κρύβεται» ένα σημαντικό τρακάρισμα, ενώ τα πολύ ορατά ίχνη της μπογιάς πιθανόν να σημαίνουν «τσαπατσούλικη» επισκευή, γεγονός που θα δυσκολέψει και εσάς αργότερα, όταν θα θελήσετε να ξαναπουλήσετε το όχημα.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Δευ 29 Απρ 2024 - 9:34