solutions and tips

Καλώς ήρθατε στο solutions forum!

Παρακαλούμε πατήστε "Σύνδεση" και εισάγεται το user name και password για να συνδεθείτε!


Αν δεν έχετε λογαριασμό, πατήστε "Εγγραφή" για να δημιουργήσετε λογαριασμό!


Ραγάδες εγκυμοσύνης: όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Μοιραστείτε

mairoula
Expert member
Expert member

Αριθμός μηνυμάτων : 59
Ηλικία : 30
Πόλη : patra

Ραγάδες εγκυμοσύνης: όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Δημοσίευση από mairoula Την / Το Δευ 1 Νοε 2010 - 13:45

Το δέρμα όταν έχει τεντωθεί λόγω της απότομης αύξησης της κοιλιάς στην εγκυμοσύνη είτε από απότομη απώλεια ή αύξηση κιλών, δεν επανέρχεται. Αντίθετως, παρουσιάζει ουλές τις γνωστές ραγάδες. Οι ραγάδες ξεκινούν με χρώμα κόκκινο προς το μοβ και μετά μετατρέπονται σε άσπρο. Συνήθως όταν γίνουν άσπρες είναι πολύ δύσκολο να αφαιρεθούν.

Οι ραγάδες δημιουργούνται στο ελαστικό μεσαίο στρώμα της επιδερμίδας και συμβαίνουν και στα δυο φύλα σε αρκετές περιοχές όπως οι γοφοί, οι γλουτοί, το στήθος, χαμηλά στην πλάτη στην κοιλιά κτλ. Συγκεντρώνονται στα σημεία με το μεγαλύτερο λίπος και το μεγαλύτερο τέντωμα.


Τι μπορώ να κάνω για τις ραγάδες μου;

Υπάρχουν αρκετές θεραπείες για τις ραγάδες. Ο βαθμός της επιτυχίας εξαρτάται από την ηλικία, το χρώμα του δέρματος, ακόμα και την διατροφή σας. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

Χειρουργικές μέθοδοι:

Χημικά πήλινγκ ή λέιζερ.

Λοτιον και κρέμες:

Στην αγορά υπάρχουν δεκάδες προϊόντα. Ρωτήστε το γιατρό σας για να σας συστήσει το κατάλληλο. Εάν είστε έγκυος, συζητήστε μαζί του τις ανησυχίες σας στην αρχή της εγκυμοσύνης για να προλάβετε τις ραγάδες.

Δίαιτα και γυμναστική

Πίνετε πολύ νερό. Ικανοποιητική ενυδάτωση κρατά το δέρμα μαλακό και είναι λιγότερο πιθανό να αναπτύξει ραγάδες. Η καφείνη μπορεί να αυξήσει το κίνδυνο δημιουργίας ραγάδων. Εάν δεν μπορείτε να κόψετε τον καφέ τότε προσπαθήστε να πίνετε όσο το δυνατόν περισσότερα υγρά. Πίνετε περισσότερο νερό από ότι πίνετε καφέ, τσάι ή αναψυκτικά. Οι ραγάδες μπορεί να προκληθούν και από διατροφικές ελλείψεις. Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε φαγητά που προωθούν το υγιές δέρμα: τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο όπως ψάρι και ξηρούς καρπούς (πάντα με μέτρο και προσοχή με το ψευδάργυρο στην εγκυμοσύνη – συμβουλευτείτε το γιατρό σας για τις ποσότητες που δικαιούστε να τρώτε), τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Α και C όπως καρρότα, πορτοκάλια και γάλα, τροφές με πρωτείνες όπως αυγά.

Η καλύτερη προσέγγιση είναι να επισκεφθείτε ένα χειρούργο ή ένα δερματολόγο ο οποίος/α μπορεί να καθορίσει ποια είναι η κατάλληλη θεραπεία για σας.




Παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργία ραγάδων

v Κληρονομικότητα (Εάν τις είχαν η μητέρα και η αδερφή σου, στις εγκυμοσύνες τους πιθανόν να τις αποκτήσεις κι εσυ)

v Ανοικτόχρωμες κοπέλες δημιουργούν ευκολότερα ραγάδες

v Μια κακή διατροφή ενισχύει την πιθανότητα να δημιουργηθούν ραγάδες.

v Το ξηρό δέρμα είναι λιγότερο ελαστικό από ένα δέρμα καλά ενυδατωμένο

v Το βάρος που παίρνει μια γυναίκα κατά την εγκυμοσύνη της παίζει καθοριστικό ρόλο.

v Πολύ λεπτές και μικροκαμωμένες κοπέλες παρουσιάζουν ευκολότερα ραγάδες.



Οι περισσότερες θεραπείες για τις ραγάδες είναι καλό να εφαρμοστούν μετά το θηλασμό, αφού οι πλείστες μπορεί να επηρεάσουν το έμβρυο. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν δοκιμάσετε ότιδηποτε. Εμείς προτείνουμε αγνό ελαιόλαδο δυο σταγόνες καθημερινά από την αρχή της εγκυμοσύνης ως το τέλος.

    Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Τρι 21 Φεβ 2017 - 5:13